COMUNICAT DEL CLUB ATLÈTIC CATALÀ

comunicat_at

Benvolguts/des,

Com sabeu, fa uns dies, i com a mesura de prevenció davant la greu crisi sanitària que estem patint, el Club va decretar la suspensió dels entrenaments, i poc després la Federació Catalana de Futbol, a l’igual que tota la resta de federacions, instàncies, entitats i organismes, va anunciar la suspensió de qualsevol activitat, seguint les directrius de les autoritats sanitàries i governatives.

Es tracta d’una situació estranya i sobrevinguda, a la qual ens és difícil acostumar-nos. També desconeixem per quant de temps s’allargarà i com ens afectarà, no només en l’àmbit de l’activitat esportiva, sinó en molts d’altres de la nostra vida quotidiana.

Quant a allò que ens pertoca, com és l’activitat i la competició esportives, el que podem dir-vos hores d’ara és que lògicament es manté la paralització temporal de tota activitat, i que ningú pot saber del cert quants dies perdurarà.

És evident que l’aixecament d’aquesta i altres suspensions i restriccions anirà directament lligat a l’evolució (esperem que positiva) de la pandèmia en els propers dies o setmanes, i a les decisions que vagin prenent les autoritats en aquest sentit. Per la nostra part, intentarem mantenir-vos informats de les notícies o novetats que, en relació amb la competició esportiva, ens puguin fer arribar les instàncies federatives.

Des de l’Atlètic Català volem fer-vos arribar tot el nostre ànim per seguir endavant, recordant que cal ser pacients i respectar de manera estricta les directrius que ens marquin les autoritats, ja que ens hi va la salut, tot confiant que aviat passi aquest malson i que tothom puguem reprendre la nostra vida normal i també tornar a practicar l’esport que ens apassiona, el futsal.

Tan sols afegir que al llarg d’aquests dies l’Atlètic no s’atura pas i, com molts ja sabreu, hi ha hagut i continuarà havent força activitat a través dels diferents xats i grups de whatsapp del Club, amb comentaris, imatges, consells, jocs i propostes provinents tant de l’equip tècnic i coordinació, com dels nostres delegats i delegades, col·laboradors/es i jugadors/es, amb l’objectiu que tots, especialment els més petits, tinguin alternatives per interactuar, distreure’s i fer més divertida aquesta etapa en què tots hem de romandre a casa. També s’han anat enviant imatges i vídeos amb exemples i pautes d’exercicis perquè tots i totes pugueu mantenir-vos en forma durant aquests dies de confinament.

Igualment, des de la pròpia Federació s’han difós diferents recomanacions, vídeos i campanyes en el seu portal (www.fcf.cat)

Salut i força, més que mai, a tota la família atlètica !

Cuideu-vos molt. Recordeu que ens retrobem d’aquí a uns dies !

Una abraçada forta !

La Junta Directiva